7 parelles comparteixen com van decidir on passar les vacances | CAT.Lamareschale.org

7 parelles comparteixen com van decidir on passar les vacances

El compromís és el nom del joc.

Triar on passar les vacances amb el seu ésser estimat pot ser, anem a dir-ho, estressant.

Tant si estàs sortint i buscant per passar les seves primeres vacances junts, enganxat, casat, o esperant un nadó, la complicació de tenir més d'una família de complaure a aquesta època de l'any pot ser aclaparador (s'insereixi de Bowie "Under Pressure" aquí).

Per una mica de solidaritat, i una mica d'orientació molt necessària, xerrem amb set parelles de tot el món a partir de parells experimentats a les relacions de principiant.

A continuació, s'ofereixen fins a com van decidir on passar les vacances, i estem prenent notes.

Utilitzar els seus milles

"Vam decidir anar a totes les parades per a les festes. Acabem de fer un gran moviment a través del país i estem encantats de volar de tornada a la costa est per passar Acció de Gràcies i Nadal amb amics i familiars. Ens vam buidar el nostre cel milles comptes pel que no haver de prendre la decisió i triar ;. Ens dirigim a Raleigh, Satellite Beach i els Cayos de Florida que acabem d'aprendre que estem esperant el nostre primer fill, i no serà tan fàcil viatjar per tot arreu amb una nadó. Ara tenim una mica més de llibertat. Salut de la Dona per al final d'embaràs revela?! Sorpresa! "

-Erica i Maciek

Abraçada Quedaciones

"Els dos ens encanta la temporada de vacances, especialment a la ciutat de Nova York, però Isaïes és un xef personal, el que significa que està treballant i ha de quedar-se a Nova York.

Així que per a nosaltres, és una decisió bastant simple que es va fer per a nosaltres a causa d'una agitada agenda de treball.

Acció de Gràcies, Isaïes i sempre passen al costat d'una Friendsgiving on un grup dels nostres millors amigues es reuneixen i tenen un enorme potluck, que és sempre una explosió. "Isaïes i -Brittane

Portar aquest deliciós pastís de xocolata al seu proper potluck vacances:

Pot cancel·lar la seva subscripció en qualsevol moment.

Canviar l'escenari

"Sóc de Londres, nascut i criat, i Elaine és filipina. Després de sortir de llarga distància durant un any, que ara viuen junts a Makati en situació de visat Filipines. Elaine és complicat, pel que puc viatjar a un nombre limitat d'estrangers països, que no és una cosa terrible, perquè les Illes Filipines tenen tants bells destinacions per a les vacances. Però, aquest any, vam decidir que volíem un canvi de tota la calor i les platges per al Nadal. Pensem que seria perfecte per a Elaine a visitar la meva família i veure on vaig créixer. Estem en el procés d'obtenir un visat per a ella veure a la meva ciutat natal al Regne Unit esperem neva! "

-Sorren i Elaine

Crear noves tradicions

"La primera vegada que estàvem casats, que va aterrar a una solució amb la qual 'apagar les vacances' significat tots els altres Nadal es va passar amb la meva família, i el mateix amb acció de gràcies. El lamentable és que ens hem alineat amb els nostres germans així successivament els anys on estem amb la meva família, els meus pares tenen la sort de tenir els tres dels seus fills, a més dels seus altres significatius i néts. Després, en els anys en què estem amb la família del meu marit, que són completament sol. Meu marit i jo venim de molt a prop -knit famílies que veritablement estimen a estar amb els seus fills. Sort per a nosaltres, els nostres pares es tanquen durant el procés de planificació del casament i vam decidir un any per viatjar juntament amb els pares de tots dos a Costa Rica per Acció de Gràcies. Va ser el millor compromís i vam tenir molt divertit! els meus sogres eren prou bo com per convidar als meus pares perquè no hagi de passar les vacances sol, aquest va ser un dels nostres anys de descans. Era completament desinteressat d'ells i jo estava tan agraït que decidit i

Xtender la invitació.

Ja que els meus pares han convidat a la meva família política per assistir a les nostres vacances en família quan els seus fills estan amb els seus sogres perquè realment han arribat a estimar ells i que realment gaudir del nostre temps complet.

La nostra família no és la norma i ens adonem d'això, però tractem d'animar als seus amics a adoptar aquesta nova tradició de passar les vacances amb banda i banda de la seva família. "-Perry i Trey

Llançar un Friendsgiving

"Els meus pares estan a Connecticut i els pares de Jaithan estan a San Diego, i vivim entre Nova York i Filadèlfia, així a veure als meus pares sovint. Califòrnia al voltant de les vacances amb un clima càlid és sempre una opció que ens agrada. Després, un any, potser no anem a veure els nostres pares en els dies de festa, però veurem en el medi. Aquest any, hem vist a les nostres famílies molt, així que estem llogant una casa a Palm Springs, ja que la nostra casa està en construcció. Estem fent un Friendsgiving, on els nostres amics, que realment no tenen coses que estan passant, estan volant i allotjar a la casa. Estem tenint amics de Nova York, dels Àngels, i Des Moines que ve! ​​"

-Eddie i Jaithan

(Aconseguir la salut, pèrdua de pes, condició física, el sexe i Intel directament a la safata d'entrada. Subscrigui al nostre butlletí de notícies "dosi diària".)

Alternen cada any

"Vivim a Hong Kong, però les nostres famílies es divideixen entre Texas, Austràlia, i aquí a HK. Així que en general tractem d'alternar passar les vacances amb la família de l'altre. L'any passat va visitar a la seva família a Austin i Houston, i després vam fer una viatge a Sedona. Aquest any ens quedarem a Hong Kong i, sorprenentment, també ho són molts dels nostres amics. Manera ha de ser molt alegre i relaxant, també! "

-James & Alexandra

Aprendre a transigir

"Siguin i jo hem estat sortint durant un any aquest mes, i que fins i tot han signat un contracte d'arrendament de dos anys junts! Les vacances estan arribant i que han de decidir qui és la família que vam passar la qual festa amb. Per Acció de Gràcies, la meva família cuiners com que estan rebent aquest gran sopar per a 100 persones, quan en realitat és com vuit de nosaltres. La meva tia la cuina d'Marva està en el nivell d'un xef culinària! per tant, Acció de Gràcies a Pia en el bo de Detroit, Michigan. Per Sean, Nadal semblava ser la millor opció, perquè podem veure el seu pare, madrastra, germana, germans, nebots. Ell té família més immediata i Nadal és tot sobre la família! Així, Nadal a Siguin a Filadèlfia! i, Filadèlfia és només un autobús navegar lluny de Nova York, on tots dos hem viscut durant diversos anys, de manera que tenim la intenció de prendre una excursió d'un dia. No hi ha res millor que la ciutat de Nova York durant les vacances. "

-Piaget i Sean

7 noves maneres de trobar lamor de la teva vida

The Maybe-Baby Mindset sobre com quedar embarassada

Post Relació

Què va passar quan em va preguntar a un noi diferent cada dia durant un mes

Respostes antigues dAhole pel seu mal comportament

Obtenir el màxim rendiment de la cita del seu metge

Post Relació

Les parelles es mouen per entrenament que et fan sentir més a prop

5 hàbits tecnològics que construeixen la confiança en la vostra relació i 4 que la destrueixen

Quan sestà mortificat davant del teu noi, és realment una cosa bona