Aquests consells em deixen continuar viatjant pel món després de tenir el meu bebè | CAT.Lamareschale.org

És possible tenir fills i encara satisfer la seva passió pels viatges com una unitat familiar.

Heus aquí com.

En créixer, vaig passar la meva infància en un poble de classe treballadora on es va dur a viatges internacionals un seient del darrere a passejades en cotxe de cinc hores a la casa de l'àvia.

Vam fer el viatge d'estiu ocasionals càmping i platja excursió, i una vegada, vam anar a Disneyland.

Per a nosaltres, una setmana a Londres va ser tan desgavellada com un mes a Mart.

Jo tenia vint anys abans que jo vaig posar un peu en un avió i en el gran desconegut de viatges del món.

Com una broma, em va portar tots els diners que havia estalviat taules d'espera, i la va empènyer davant d'un agent de viatges que em va ajudar a reservar un bitllet de Los Angeles a París, i un viatge de tornada de Roma.

Vaig pensar que anava a veure una gran obra d'art, monuments històrics, belles platges, i l'esperança de divertir fent-ho.

I ho vaig fer.

Però encara més important, aquest viatge va ser el meu primer contacte amb la veritable llibertat.

Vaig tornar a casa amb un nou sentit de confiança i la comprensió que el món està ple de possibilitats.

He estat addicte a viatjar des de llavors.

Vaig passar una bona part dels següents quinze anys després del meu cor que viatja a llocs com Europa, Àfrica del Sud, Hawaii i el Carib.

Quan vaig conèixer l'home que es convertiria en el meu futur marit, que no havia estat àvid viatger.

Li vaig dir, "Si estàs amb mi, vas a viatjar." Ha gràcia (i, de vegades a contracor) en contra.

Vam agafar una calor insuportable setmana de març a Verona, vam passar dies tranquils en una petita ciutat favorita platja a Mèxic, i ens vam casar a la platja a Costa Rica.

Encara que aquests primers anys eren prims, agafem totes les oportunitats per viatjar.

I després vam tenir un nadó.

Dir que tenir un nadó fa que desitja romandre sota clau a casa és un eufemisme.

Però jo sóc el que sóc: una persona que li encanta explorar.

I així, he perfeccionat les meves habilitats de viatge per incloure un marit i un fill.

Això és el que he après en els últims cinc anys sobre com gaudir de passió pels viatges com una unitat familiar.

Sóc conscient del pressupost, la senzillesa, i el seny sense sacrificar la diversió i enriquiment portar aquest viatge.

Les tovalloletes poden ser fred, però quan s'arriba a les platges de Grècia, a ningú li importarà.

Posa't en marxa

Equip de viatge: pot ser la diferència entre el recorregut de la família que se sent com un somni, o un malson recte-cap amunt.

Si va a viatjar més d'una vegada a l'any amb els seus fills, li suggereixo invertir en alguns elements clau que li estalviarà molt estrès innecessari.

Aquí està la meva llista curta:

• Kinderpack fa un portador suau per als nens grans i els nens en edat preescolar, ideals per quan han crescut fora de la seva porta nadons, però encara no són capaços de gestionar caminant pels carrers de Venècia durant tot el dia.
  • Quan el meu fill tenia dos anys i tres utilitzem aquest per deixar-lo migdiada en trànsit mentre explorem museus i botigues.
  • La GB Pockit cotxet es plega en un petit quadrat, s'ajusta en una bossa de queviures niló, pot ser portat sobre un pla i les despeses generals emmagatzemat.
  • Fet!
  • Aquesta és la cadira de passeig de viatges més geni que he fet servir, les mans cap avall (i he passat per uns pocs, ja que poden ser bastant colpejat quan es comprova a la porta).
  • Aquest petit individu va arribar particularment útil en un viatge a Disney World, quan vam haver de pujar i baixar dels busos d'hotels que no permeten cotxets a bord.
  • Sempre ens portem el nostre seient de cotxe amb nosaltres als avions.
  • No només a utilitzar al nostre destí, però el nostre fill adormit millor en l'abraçada familiar del seu seient de confiança.
  • GogoBabyz TravelMate és un carro lleuger que li permet empènyer o tirar del seu seient de cotxe fins a la porta.
  • El seu Kiddo pot fins i tot muntar-hi a través de l'aeroport.
  • Si vostè no necessita un seient de cotxe, però desitja un viatge segur per al seu fill gran, el dels nens de la mosca de seguretat CARES és un arnès aprovat per la FAA arnès que llisca sobre el seu seient d'avió.
  • El seu fill ha d'estar entre 22 i 44 lliures, i fins a 40 polzades d'alt, encara que els nens de la mosca de seguretat fa una versió més altes per als nens amb necessitats especials.
  • Per als nens més grans que encara necessiten una dosi de reforç, reforç viatges Mifold és tan portàtil com es posa.
  • És possible que hi hagi espiat campanya de IndieGoGo d'aquesta empresa, mostrant el seu disseny innovador i lleuger.
  • Ho hem fet servir, i que lliura.
  • El seu fill ha de ser de quatre anys o més, i més de quaranta lliures.
  • Utilitzar cubs d'embalatge com eBags per simplificar el seu embalatge i reduir massa-moltes-maletes.

Comprar el seient addicional

És molt temptador per mantenir al seu fill a la falda durant els vols per al major temps possible.

El meu marit va dir una vegada: "Si hagués sabut tenir un fill significa la compra d'un tercer bitllet hauria reconsiderat." Estava fent broma, però el cost de tercer butlleta segur no era graciós.

La primera vegada que vaig volar amb ell, em vaig quedar amb el nostre fill de nadó a la falda.

Vaig aprendre dues coses sobre aquest viatge: era perillós, i era incòmode per-dues.

Vaig tenir el meu fill en un vehicle durant el vol de Nova York a Los Angeles, només per intentar aconseguir que s'adormi.

L'avió va colpejar algunes turbulències molt intens i una sacsejada sobtada tingut nosaltres udolant mentre ens agafem seients de davant de nosaltres a estabilitzar.

Em vaig adonar que si el meu fill no havia estat al portaunidades de la forma en què havia passat la major part del vol ja-que hauria estat llançat des de la meva falda.

Fins i tot si no s'hagués adonat dels perills de mantenir a un nen a la falda durant els vols, un punt era indiscutible: els dos estàvem incòmodes.

A meitat del vol que estava disposat a sou de l'home ens costat de $ 500 perquè s'aixequi i donar al meu fill el seient.

Feu-vos un favor, pagar pel seient addicional.

Pot cancel·lar la seva subscripció en qualsevol moment.

Una maleta, un equipatge de mà

Quan viatjo sempre veig nens que porten les seves pròpies petites maletes.

En general tenen els animals en ells, o dissenys enginyosos que permeten als nens a anar amb ells com si fossin joguines.

Odi aquestes maletes.

Per cada bossa extra que té, xec o sense control, que té un element addicional en la seva llista de control mental de les coses per no perdre.

Simplificar: una maleta per a tota la família.

Un equipatge de mà per aperitius, entreteniment, tovalloletes, bolquers, i l'essencial.

En tenir diverses maletes, múltiples equipatge de mà, i després haver d'afegir seients d'automòbils i cadires de passeig a la barreja, que està creant una gran oportunitat de perdre alguna cosa important.

El meu marit una vegada que va insistir a portar la seva guitarra amb nosaltres per a un viatge de trenta dies a Europa.

Lamentablement, aquesta guitarra era la víctima dels nostres massa-moltes-coses-a-mantenir la pista d'error.

Ara viu a amb un taxista en una petita ciutat a Espanya.

Administro la Regla d'una maleta, donant a cada membre de la família una galleda d'embalatge, com aquestes lleugers de eBags.

Membres de la família se'ls permet empacar tot el que cap dins de les seves galledes, però em empenyen pel minimalisme.

Deixa opcions forts com pantalons texans a casa, si és possible, i assegureu-vos que totes les seves opcions de vestuari treballen junts en diverses combinacions.

Anar d'un sol parell de sabates que funcionen bé des del primer dia a la nit, i intercanviar nines i joguines per als jocs de cartró i retalls de paper.

Rastrejar, comprar-

El cost dels vols pot ser la part més cara d'un viatge per a les famílies.

Tinc una reputació entre els nostres amics per poder trobar entrades increïblement barats.

L'any passat vam volar des de Filadèlfia als Angeles per $ 125 per butlleta, d'anada i tornada.

Vaig reservar les nostres entrades des de Nova York a Suècia per $ 370, també d'anada i tornada.

I no faig escales.

Tinc una estratègia de dues parts d'enganxament d'avió barats: utilitzar rastrejadors de tarifes, i estar mentalment preparat per comprar bitllets el moment en que vegi un gran dinar.

M'agrada la tremuja: una aplicació gratuïta que ens va deixar vostè posar les dates de vol ideals i destinació, i després l'assessora per enganxar les entrades, o esperar a un millor preu predit.

Jo ús Hopper en combinació amb Google Flights.

Si vostè té un termini de temps en què desitja viatjar, i és flexible pel que fa a destinacions, Google Flights li permetrà explorar els preus més múltiples destinacions amb dates flexibles.

I van a enviar alertes tan aviat com un bon preu està disponible.

Dit això, vostè ha d'estar disposat a reservar el vol tan aviat com arribi a aquest petit notificació d'inserció.

Sàpiga el que les seves dates són flexibles (si els té), saber quines formes de pagament que utilitzarà (és d'esperar una targeta de crèdit de viatge), i assegureu-vos que la seva parella està bé amb la reserva sense consulta (vaig aprendre que la forma més dura).

Aquests $ 125 tarifa vaig arribar a Califòrnia?

Es va esgotar en vint minuts.

No lluitar contra el canvi d'hora

Creuar zones horàries pot ser una lluita de nadons i nens.

Puc gestionar el problema amb aquests dos consells: en primer lloc, tractar d'adaptar-se a la nova zona horària abans de sortir.

Embranzida l'hora de dormir dels passatgers més petits de 15 minuts a la nit a les dues setmanes abans de la seva sortida.

O provar durant quinze minuts abans-depenent de la direcció en la qual va a viatjar.

Que no podria obtenir en perfecta sincronització amb la nova zona, però cada vegada més a prop ajudarà a tots a ajustar a l'arribada.

En segon lloc, quan arribi, tira't per complet a la nova zona horària.

No gasti el seu temps de càlcul i la comparació de les zones de temps per assegurar-se que el seu nadó dormi en el seu horari habitual.

Acaba de saltar en el temps de París i seguir amb el seu dia.

Si no migdiades nen passi a terme a les 4:00 de la tarda, els va posar en un cotxet i anar a prendre una copa de vi en un cafè a l'aire lliure.

En altres paraules, rodar amb ella.

Vostè gaudirà del seu temps de manera més completa, i que s'ajusti bé.

L'espera és la part més difícil

Línies d'aeroports, sales d'espera de l'estació de tren, costums seguretat que són la part més dura del recorregut per als més petits.

Especialment si estan cansats o simplement cansat de no tenir diversió.

Assegureu-vos de preparar els seus fills per a cada part del viatge.

Fins i tot quan el meu fill era tot just parlant, li expliquem el que succeiria.

"Esperarem en algunes línies molt llargues.

Tots haurem de ser molt pacient.

Vostè obtindrà llibres i aperitius per ajudar ".

Per gestionar l'avorriment, tinc un sistema de tres nivells d'aperitius per ocupar el meu fill en aquests temps.

El primer nivell és una cosa deliciós, però relativament saludable: una tassa de galetes salades, o galetes de formatge.

(També pot comprovar fora d'aquests entrepans orgànics per als nens de les idees.) Si això no és tallar-lo, anar a fer un convit extrem superior.

M'agrada gometes fetes de suc de fruita.

Si s'està acostant a una crisi èpica, anar a pels peixos grossos: dolços.

Recullo una bossa d'alguna cosa dolça a les botiga de l'aeroport i de la mà petits trossos un a l'hora d'aconseguir a través de la més pelut de situacions.

I després les acabo de mi mateix quan el meu fill es queda adormit.

Perquè, si mai hi va haver un moment per posar a una banda els nostres ideals, seria la línia de seguretat amb un nen de mal humor.

Això va per al temps de pantalla, també.

És vostè un minut vint per dia dels pares?

No en els dies de viatge.

Sigui quina sigui la seva fill necessita per obtenir a través de viatges, ara considero que perdonat del tot per proporcionar.

Notícies relacionades

Bachelor Alum Viena Girardi només va patir un avortament involuntari de gemelos

17 coses estranyes que poden embolicar amb la seva fertilitat

10 raons per què nomenar el vostre bebè és gairebé més difícil que donar el naixement

Post Mare

3 trucs que inducen el treball que realment funcionen (i un que només us donarà els correus)

Com va canviar el meu matrimoni quan el meu marit es va convertir en un pare destada a casa

Mom Shakes Shocking Post-Baby Transformation Photo Abracant el seu nou cos

7 maneres de canviar la maternitat quan teniu un segon nadó

5 coses que desitjo que algú mhagués dit sobre la lactància materna

Com el segon embaràs és diferent del primer

Post Mare

El meu embaràs em va donar càncer

El que realment magrada estar embarassada més de 40 anys

Kate Hudson es va cridar a si mateixa perezosa per tenir una secció en C i la gent es va enganyar